12.3.16

Poranki takie są...

poranne wstawanie


Każdego dnia nastaje taki moment, kiedy człowiek po prostu musi podnieść się z łóżka. Niestety. Czy to wstać aby wysłać dzieci do szkoły, czy samemu wybrać się w końcu na uczelnię, czy po prostu wziąć się w garść i wyruszyć w podróż do "uwielbianej" pracy.

Ja należę do grupy ludzi, którzy niestety zawsze mają z tym problem. Żaden moment nie jest dla mnie odpowiedni, aby opuścić objęcie ciepłego koca i podnieść głowę z niesamowicie wygodnej poduszki. Ale może to dlatego, że sypiam tylko 5 godzin dziennie. 

7 komentarzy:

  1. No ja niestety, podnoszę się z łóżka codziennie po to
    by iść do ukochanej pracy. Nie jest jakaś specjalnie zła,
    ale ile ja bym dała żeby spędzać ten czas w łóżku. Rano mam
    wielki problem z oderwaniem głowy od poduszki, pomimo tego
    że spie 9 w nocy i jeszcze po popołudniu dosypiam.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety wstaję do szkoły i dodatkowo w soboty do pracy, a pamiętam jak kilka lat temu w wakacje spałam do 14...to były czasy :D
    Pozdrawiam
    www.veroniiic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12/3/16 19:13

    Również należę do tych osób, którzy mają problem z oderwaniem głowy od poduszki rano :/ Bardzo fajny post i świetne obrazki :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha jaki super komiks :D
    Też mam z tym problem... ruszanie się spod ciepłej kołdry, rozebranie wygodnej i luźnej piżamy... jest jak... cięcie się nożem ;_;
    Ale krótko śpisz! Ja potrzebuję co najmniej 7 h snu, żeby następnego dnia nie poruszać się niczym świeżo upieczony zombie. Masakra, dzień mam taki krótki xD Ale sen jest cudowny ♥

    Życzę więcej spania i motywacji do wstawania!

    Pozdrawiam
    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie przypomniałaś mi jaki niesamowity związek tworzę ze swoim łóżkiem. Każda rozłąka to jakaś porażka.

    stoneofheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Również uwielbiam długo spać

    OdpowiedzUsuń

Mimo, że pyskata, to wdzięczna za komentarze!